Jouw online partner

Chef du Web is jouw online partner. Hiermee bedoelen dat we gericht zijn op samenwerkingstrajecten met onze klanten. Alles wat we maken heeft een doel en dient resultaten te behalen. Door langer met elkaar samen te werken kunnen we aanpassingen blijven maken en de lat steeds hoger zien te leggen.

Wij werken voor jouw klanten

Wij zetten onze kennis en vaardigheden in voor de klanten van onze opdrachtgevers. Gebruiksvriendelijkheid en duidelijkheid zijn hierbij zeer belangrijk. 

We werken niet vanuit aannames of onderbuikgevoelens; door te blijven meten en testen kunnen we aan jouw middelen blijven sleutelen; succesvol online zijn is in onze ogen namelijk een proces.

Scherp blijven

Chef du Web werkt volgens de PDCA-cyclus: Plan, Do, Check & Act. Onderzoeken, realiseren, meten en wederom aanpassen. 

Simpel gezegd betekent dit dat we eerst een doel stellen waarvoor we concepten en een middelenplan uitwerken. We zullen niet heel erg lang bezig zijn met dit concept aangezien alles in deze fase nog een aanname is. We willen graag snel naar werkende en vooral meetbare middelen. Of dit nu websites, social-media campagnes of nieuwsbrieven zijn; bij al onze middelen kunnen we gebruik en doeltreffendheid meten, waardoor we weer snel bij kunnen sturen en indien nodig doelstellingen kunnen verleggen.

Samenwerken en een persoonlijke aanpak

Onze aanpak is persoonlijk. Binnen een klein gespecialiseerd team wat volledig op elkaar is ingespeeld werken we samen met onze opdrachtgevers aan keiharde resultaten. Wij werken voor MKB-bedrijven en overheidsinstellingen.

Enkele klanten met wie wij succesvol samenwerken zijn o.a.: Gemeente Oss, Dome-X, Shelter City, Provincie Noord-Brabant, Sprangers Communicatie, Karify.

Online marketing

Chef du Web gelooft heilig in meetbare resultaten en doelen, zodat deze continu verbeterd kunnen worden. We zijn dan ook geen website-bureau, maar leveren (online) diensten die gericht zijn op conversie op een of meer van de volgende vlakken:

  • Verhoogde omzet (zoals bij onze webshops)
  • Efficiëntie (bijvoorbeeld door uren terug te geven aan personeel door processen te vergemakkelijken of volledig te automatiseren)
  • Bereik (zoals bij onze campagnes die we zeer specifiek per doelgroep in kunnen steken)

Voorbeelden van online marketingdiensten die wij zoal leveren zijn: doelgroeponderzoek, marktonderzoek, zoekwoordenanalyse, social media-campagnes (concept -en contentcreatie).

Marketing/communicatie is te allen tijde leidraad voor ons proces en de diensten/middelen die we leveren.

Logo / huisstijl

Wij leveren uitgebreide diensten op het gebied van vormgeving. Denk hierbij aan het ontwikkelen van een compleet nieuwe visuele identiteit (logo tot en met huisstijl), het restylen van bestaande huisstijlen, webdesign en drukwerk.

Ook in onze grafische processen denken wij na over de kleine details. Zo houden wij bijvoorbeeld met het ontwerpen van logo’s rekening met mobiele apparaten, dus een kleine weergave zal nooit de herkenbaarheid van het door ons gerealiseerde logo schaden. Binnen webdesign houden we rekening dat buttons ingedrukt moeten kunnen worden door een vinger. Webfonts integreren is een standaard waarover we niet eens meer hoeven nadenken.

Chef du Web ontwerpt toepassingen, die zowel perfect werken op beeldschermen als voor print.

Webontwikkeling

Chef du Web heeft een voorliefde voor techniek die afgestemd is op de eindgebruiker. Hiervoor gebruiken wij te allen tijde Open Source-technieken en werken we voor 90% met WordPress. Aan de open source projecten die we gebruiken dragen we altijd ons steentje bij; zo is onze hoofd-techiek core contributor voor WordPress. Belangrijk te vermelden is dat wij een eigen WordPress-schil, genaamd “Chef Sections” hebben ontwikkeld. Hiermee wordt het mogelijk om zelf pagina-layouts op te bouwen.

Het slim inzetten van techniek kan ontzettend veel bijdragen aan het behalen van doelen. Toch werken we vanuit een ‘content-first’ strategie. Jouw boodschap staat centraal. Dus voordat we het design en/of ontwikkeltrajecten starten gaan we eerst zorgen dat je verhaal compleet is. Hierdoor kunnen we het maximale halen uit het proces.

Partners

Omdat we lang niet alles zelf kunnen werken we samen met onze partners. Zo hosten we in samenwerking met dé WordPress host van Nederland Savvii en vertrouwen we op het oog van Thomas Segers voor onze fotografie.