Stelling Bedrijvig Oss: Robotisering is een ver-van-mijn-bed-show

Bij ondernemend Oss viel hij recent weer op de deurmat; Bedrijvig Oss. Net als in de April-editie, mocht..

Lees meer

Een spoedcursus doelgroepselectie

Een succesvolle marketingstrategie gaat niet om het aanspreken van zoveel mogelijk mensen, het gaat om het aanspreken van..

Lees meer

Het belang van kwalitatieve contentmarketing

Focussen op kwantiteit is geen gekke gedachte. Op deze manier is de kans immers het grootst dat de..

Lees meer

Generaliseren of specialiseren?

“Specialiseren of generaliseren impliceert een keuze, maar juist de combinatie biedt kansen. Eerst generaliseren, dan specialiseren. Door te..

Lees meer

He’s back!

WIE IS BART? Bart Janssen werd 26 jaar geleden geboren in Nijmegen, maar is een echte Schaijkenaar. Vanuit..

Lees meer

Gezocht: Een ‘Graphic Design Stagiair’!

DE FUNCTIE Chef du Web biedt jou een werkplek waar je je bezighoudt met vormgeving en front-end ontwikkeling…

Lees meer

Hier is ze dan: Marijke Cooijmans!

Ik ben Marijke Cooijmans, 20 jaar en kom uit Den Dungen. Ik studeer Communication en Multimedia Design op..

Lees meer

Een topper op kantoor: Esmee Vermeer!

Mijn naam is Esmee Vermeer, ik ben 19 jaar en ik kom uit een klein dorpje genaamd Zoelen…

Lees meer

Even voorstellen: Michael Jorissen

Mijn naam is Michael Jorissen, ik ben 19 jaar en ik kom uit Eindhoven. Het is een eindje..

Lees meer

Leadgeneratie – De ultieme samenwerking tussen marketing en sales

Kort gezegd: De marketingafdeling levert de leads aan, de salesafdeling kopt de leads binnen. Aan de marketeer dus..

Lees meer