In samenwerking met Van Keijzer is de campagne-website Nul Verkeersdoden Brabant ontwikkeld in opdracht van de Provincie Brabant. De boodschap van 2016 is: ‘Blijf alert in het verkeer’. Dat gaat dus ieder verkeersgebruiker aan! Word (of blijf) een oplettende verkeersdeelnemer en weggebruiker die alert en bewust is van het eigen gedrag.  

BELOFTE

Iedereen doet het wel eens. Snel even de e-mail checken op de fiets. Een appje intikken terwijl de auto op de automatische piloot 80 kilometer per uur rijdt. Een SMS-je lezen in de file. Wat nou als je belooft om gespitst te zijn en alert te blijven in het verkeer? Dat maakt het stukken veiliger op de weg, voor jezelf én voor anderen. Doe die belofte!

 

Bekijk Nul verkeersdoden Brabant website

De campagnewebsite voor Nul Verkeersdoden Brabant is gemaakt met Chef Sections. Hierdoor is zowel de layout als de content van de website makkelijk samen te stellen en te wijzigen. De website heeft een ‘ik beloof’ call to action, waarmee je jouw stem kunt laten gelden. Deze wordt automatisch en realtime opgeteld. Daarbuiten bevat de website een acties-pagina. Bezoekers kunnen op basis van een interactieve kaart makkelijk zoeken of er acties bij hun in de buurt zijn.