H32

H32 is een bijzonder actieve horeca-onderneming in Oss. Sinds haar ontstaan is H32 continue in beweging. Duizend-en-een ideeën en ontwikkelingen, tijd om eens kritisch naar de marketing-communicatie te kijken…

Klantvraag: 

Structuur aanbrengen in de communicatie, plus het in de markt zetten van nieuwe diensten.

Oplossing: 

Door middel van een brainstorm hebben we de kernwaarden van het merk H32 gedefineerd. Daarna hebben we alle middelen geredesigned en is er een website gebouwd. Chef du Web biedt tevens na oplevering maandelijkse ondersteuning op het gebied van vormgeving drukwerk, (online) marketing/communicatie en resultaatmetingen.

Bekijk de website van H32

Lange beschrijving

Chef du Web is in oktober benaderd door H32 met de vraag voor een nieuwe website. Ons advies ging echter tegen de vraag in: ‘Is het niet eerst zaak om te kijken naar de algehele communicatiestrategie?’. Zo gezegd zo gedaan…

In november zijn we aan de slag gegaan met een uitgebreid onderzoek. Allereerst hebben we diverse personeelsleden geïnterviewd om te kijken of de visie van de directie helder is op de werkvloer en deze daadwerkelijk gedragen wordt. Aan de hand van deze interviews hebben we een advies -en middelenrapport opgesteld. Allereerst hebben we de diverse concepten (en namen) gereduceerd tot een duidelijke afzender: H32. Daaronder valt inmiddels het horecagedeelte, het uitgaansgedeelte, de winkel en de nieuwe bezorgdienst.

icon set

graphics

patronen

Geleverde diensten

  • onderzoek
  • rebranding logo
  • iconset
  • patronen
  • webdesign
  • website
  • menukaarten
  • social media – uitingen
  • huisstijlhandboek
  • autosigning