De vraag was simpel, bouw de website van FM Consultants na 10 jaar om naar een nieuwe website met de frisse uitstraling en techniek van nu. Aan ons de taak om de visie en uitstraling van FM Consultants te vangen in een website. Als ‘Partner in volkshuisvesting’ staat de mens centraal. Niet alleen voor de woningcorporaties, maar het team van mensen achter FM Consultants.

Het resultaat is een nette, professionele, zakelijke website!

Bekijk de website

Een update van de huisstijl

Na tien jaar is er het een en ander verouderd en daarom niet meer helemaal geschikt voor het web. Bij een frisse nieuwe uitstraling horen dan ook frisse nieuwe kleuren. Dit wil dan ook niet zeggen dat we de oude kleuren laten varen, maar we hebben ze wel iets opgefrist.

De expertises van FM Consultants hebben naast een prominentere plek op de homepage ook allemaal hun eigen icoon gekregen ter ondersteuning. Op deze manier is sneller duidelijk wat er bedoeld wordt, dan wanneer alleen de naam er zou staan.

Klant aan het woord

“De vraag was simpel, bouw de website van FM Consultants na 10 jaar om naar een nieuwe website met de frisse uitstraling en techniek van nu. Met een sprint van een week -door de Corona crisis ook nog helemaal via sessies met Skype- is een geweldig resultaat bereikt. De strategische sessie waarin de heren van Chef du Web zijn gestart en ingingen op de strategie, visie en uitstraling van FM Consultants, heeft geleid tot een nette, zakelijke professionele nieuwe website. Als ‘Partner in Volkshuisvesting’ hebben we nu een mooie nieuwe look waarin onze teamleden centraal staan. Dat is tenslotte de basis van onze dienstverlening aan de woningcorporaties in Nederland . Het project met Chef du Web was een inspirerende en verfrissende ervaring!”

Carlo Muller, directeur-eigenaar