In de afgelopen 15 jaar is A2 Logistics jaarlijks gegroeid op alle vlakken. De 10 jaar oude website gaf in de basis de benodigde informatie aan de bezoekers. Maar was verouderd qua techniek, ontwerp en beeldmateriaal. De website sloot niet meer aan bij de professionaliteit en grootte van het A2 Logistics van nu. A2 Logistics vroeg ons een nieuwe website voor A2 Logistics te ontwikkelen die eer doet aan het bedrijf. Die qua techniek, ontwerp en content van deze tijd is. En die klanten, leveranciers en andere stakeholders laat zien wie A2 Logistics is en wat zij doen.
Het besparen van tijd is alles
De website is het belangrijkste punt om nieuwe klanten, leveranciers en medewerkers te informeren over de diensten van A2 Logistics als bedrijf. Het is dus van belang dat er snel duidelijk wordt waar A2 Logistics mee kan helpen. Het besparen van tijd is alles in de logistiek. Dit snapt A2 Logistics als geen ander. Niet alleen moeten bezoekers snel contact op kunnen nemen in de zoektocht naar de oplossing voor hun transportvraagstuk, ze moeten ook makkelijk de juiste persoon kunnen vinden. Die kan ze dan verder op weg helpen.
Met 15 jaar ervaring heeft A2 Logistics heel wat ontwikkelingen meegemaakt en is het belangrijk dat de website dit ook weergeeft. Dit moet terugkomen in ontwerp, techniek en content. Dezelfde waarden in een nieuw jasje.
Een internationale website
Om de internationale zakelijke markt te bedienen is de website in Engels, Nederlands, Duits, Spaans, en Italiaans beschikbaar. Door de huidige teksten slim te hergebruiken hebben we de nieuwe multi-language website in Engels, Duits, Spaans, en Italiaans makkelijk en met minimale vertaalkosten kunnen opleveren.